Mautic дава възможност за управление на целия жизнен цикъл на потенциалните клиенти. От анонимно посещение на сайта до превръщането им в лоялни клиенти.
Използвайки основните функционалности на решението, вие можете да разберете от какво се нуждаят и интересуват вашите клиенти и умело да ги подтикнете към покупка. Платформата ефективно събира информация за действията предприети от посетители на вашите уеб страници, получените електронни писма и контактни форми. Историята на действията на потребителя позволява да бъде оптимизирана комуникацията с него.
Подготвяните в CRM системите целеви групи могат да се синхронизират с Mautic и с тях да се организират маркетингови кампании. Всички квалифицирани потенциални клиенти, събрани чрез маркетинговата платформа, автоматично се прехвърлят в CRM системите на организациите и с тях могат да се свържат търговски представители. Така маркетинговите и търговските специалисти работят в съвместно за постигане на целите на организацията.
Платформата е уеб базирана с модерен графичен интерфейс. Операциите по създаване на писма и страници се извършва с няколко клика на мишката. Предефинираните шаблони допълнително намаляват необходимото време за претворяване на маркетинговите идеи в конкретни действия.
Платформата разполага с електронни табла и предефинирани справки, които предоставят анализ на предприетите действия и могат да се използват за оптимизиране на маркетинговите дейности.
Платформата предлага богата функционалност, която включва персонализирани писма, динамично съдържание, прогресивни уеб форми, маркетингови съобщения и комуникация през различни канали. Системата разполага с шаблони за писма, страници и контактни форми, с помощта на които можете лесно да изградите вашите маркетингови послания.
Всяко едно действие на посетител, свързано с ваша страница или кампания (попълнена регистрационна форма, изтеглени материали, отворена електронна поща, посетена целева страница ), би могло да му носи точки. При събирането на определен брой, потенциалният клиент може да бъде автоматично прехвърлен във вашата CRM система, за да бъде обслужен от търговски представител.