Интернет промени начина, по който потребителите пазаруват. Ако преди клиентите трябваше да се свържат с една компания, за да научат повече за предлаганите от нея продукти и услуги, то сега те търсят и намират отговори на почти всички въпроси онлайн. Там те могат да сравняват продукти и да споделят мнения.
Това от своя страна налага компаниите да променят своя маркетингов процес и средствата, по който търсят и привличат нови клиенти. Компаниите трябва да намерят пътища, по които да повлияят на своите потенциални клиенти, преди те да са формирали своето мнение в Интернет. Тук идва на помощ маркетинговата автоматизация!
Основните функции на платформите за маркетингова автоматизация са:
Използването на платформа за автоматизация на маркетинга води до постигане на комбинация от следните бизнес цели:
Ние помагаме на нашите клиенти да внедрят решение за автоматизация на маркетинга, с помощта на което да изградят по-ефективни маркетингови търговски процеси. Нашето решение включва:
Локализирана на български език и осигуряваща всички функции, които маркетинговите екипи използват всеки ден. Ще се погрижим платформата да бъде интегрирана с вашата CRM система и цялостна IT инфраструктура.
Ние ще запознаем маркетинговите Ви специалисти с функциите на платформата и начините за тяхното прилагане. Ще бъдем насреща при пускане на първите кампании и анализа на резултатите от тях.
Ако имате нужда ние ще Ви помогнем при дефиниране на автоматизирани кампании и изготвяне на необходимите маркетингови ресурси, така че да постигнете максимално маркетинговите си цели.
Ще можете да се обърнете към нашите специалисти, за бързо отстраняване на възникнали проблеми, така че винаги да можете разчитате на използваната маркетингова платформа.
Mautic е платформа за автоматизация на маркетинга от ново поколение с всички функционалности , които бихте очаквали от едно цялостно решение .
Научете повечеПлатформа която прокарва мост между маркетинговите и търговски процеси и допринася за увеличаване на продажбите.
Научете повече