Все повече организации търсят конкурентно предимство като поставят ”клиента” и удовлетворяването на неговите потребности в центъра на цялостната си стратегия. Управлението на взаимоотношенията с клиентите или CRM (Customer Relationship Management) е ключов фактор за успешната реализация на такава стратегия.
Клиентите всеки път предприемат „пътешествие“, което започва с осъзнаване на определени проблеми или нужди, преминава през търсене и сравнение на възможни решения, избор на доставчици, закупуване и последващо прилагане на продукти и решения.
Сигурни ли сте, че сте настроили своите процеси така, че да предоставяте на вашите клиенти правилната информация и услуги в зависимост от етапа на тяхното пътешествие?
Нашите услуги са нещо повече от софтуерно решение. Ние се стремим да разберем предизвикателствата пред бизнеса на нашите клиенти и да помогнем в реализацията на тяхната CRM стратегия. Решението от Бизлинк покрива жизнения цикъл на CRM системите и включва:
Уеб базирана, достъпна от всяко устройство и локализирана на български език. Ние ще я адаптираме така, че да съответства на вашите бизнес процеси.
Ние ще инсталираме, конфигурираме и адаптираме CRM платформата, в съответствие с вашите изисквания. Обучението на потребителите допълнително ще улесни възприемането и използването на системата.
Във всеки момент можете да разчитате на нашите сервизни инженери за отстраняване на възникнали казуси и така да сте сигурни, че имате на разположение внедрената система и данните в нея.
Разполагаме със сертифицирани програмисти, които ще направят нови модули или специфични функционалности в CRM системите по ваше задание.
С повече от 1.4 милиона потребители, SugarCRM е една от най-популярните CRM системи в света.
Научете повече